sobota, 29 czerwca 2013

ZEGAREK GENEVA

Cześć!
Widziałam bardzo mało recenzji tego zegarka, więc postanowiłam sama ją umieścić, a nóż się komuś przyda...
Zegarek Geneva jest podobny do słynnego  Michael Cross'a, można powiedzieć, że jest to jego tańszy zamiennik na studencką kieszeń;)

Mój wybór to złoty, ze srebrną tarczą. Zapłaciłam za niego 50zł z wysyłką, jednak model ze złotą tarczą można dostać koło 10zł taniej. Wykonany jest  z elementów stali nierdzewnej i metalu antyalergicznego. Średnica tarczy to 3,5 cm. Obwód bransolety: 22 cm z możliwością zmiejszenia. Ja zdecydowanie musiałam zmiejszyć.Posiada dodatkowe małe tarcze, które są tylko atrapami,  jednak dodają uroku.
 
Po ok. trzech miesiącach użytkowania jestem  zadowolona. Działa sprawnie i bez zarzutu.
 Sprawdzi się jako ciekawy dodatek do wielu kreacji. Po dosyć częstym użytkowaniu ma tylko, jedną mała rysę na bransolecie, jednak z moim ''adhd'' i tak wygląda dobrze;)
Reasumując odpowiedni dla dziewczyn, które lubią  mocne, złote akcenty jako dodatek do swoich stylizacji.
Osobiście polecam, choć zobaczymy jak w dalszym ciągu będzie się sprawdzał.
Lubicie zegarki?
Ja bardzo, ale częściej, aby sprawdzić, która godzina zerkam na telefon komórkowy;)

3 komentarze:

  1. mam go ale wyciera się to "złoto " :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jakim czasie Ci, się wytarło?
      Często go nosisz?

      Usuń
  2. bardzo elegancki, podoba mi się:)
    Lubię zegarki, ale wolę jednak nieco delikatniejsze, bo noszę ciągle na ręcę i nie zawsze taki pasuje do dresów np:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*