wtorek, 18 czerwca 2013

Przywitanie

Witam serdecznie,
postanowiłam założyć bloga, w którym będę pokazywała moje stylizacje, wypowiadała się na temat kosmetyków oraz pokazywała wszelkie inspiracje. Jeśli jesteście zainteresowani...ZAPRASZAM!:)
Niestety musicie mi wybaczyć jakość zdjęć ponieważ nie posiadam profesjonalnego sprzętu i zdjęcia często nie będą rewelacyjnej jakości.
Przedstawiam Wam pierwszą, codzienna stylizacje, w której udałam się na zakupy.
-łososiowa koszula(niestety aparat przekłamuje kolory, natomiast kolor koszuli najbardziej przypomina zdj. w środku) (Pull & Bear)
-spodenki ,New Yorker
-bransoletka, Orsay
-torebka Forever 18
-czarne sandały na obcasie, no name( są bardzo wygodne i spokojnie wytrzymuje w nich pare godzin na zakupach)
Załozyłam również kolczyki, czarne seduszka ze stoiska, w którym jest ogrom kolczyków, para po 6zł.
Namalowałam czarną kreskę na górnej linii rzęs, delikatnie róż na policzki oraz  usta malinową pomadką.

Następnym razem postaram się zamieścić więcej, szczegółowych zdjęć.
Jeszcze raz WITAM i  zapraszam do przeglądania kolejnych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*