środa, 3 lipca 2013

Mini zakupy w biedronce

Hej, 
 byłam dzisiaj w biedrze i poczyniłam mini  zakupy, kosmetyczne.
Tak naprawdę, poszłam tylko po płatki kosmetyczne, jednak jak się okazuję nie należę do asertywnych osób jeśli chodzi łupy kosmetyczne;-)
:::>Płatki kosmetyczne Carea za ok. 3zł. Moje ulubione -miękkie, nie pozostawiają włókien, nie rozdwajają się. 
::::>Maseczka odżywczo-oczyszczająca, Dermo minerały. 2,99zł. Po zakupie postanowiłam odrazu jej użyć.Niestety ta maseczka nie jest dla mnie. Wysuszyła moją skórę oraz po zmyciu jej z twarzy miałam czerwoną cerę.




::::>Chusteczki do demakijażu bebeauty, do cery normalnej i mieszanej 3,99zł. Używam ich już od ponad roku i jak dla mnie rewelacja. Najczęściej zmywam nimi  makijaż twarzy, a oczy płynem micelarnym również z bebeauty, który niestety został wycofany. Pozostawiają miekką, skóre, nie wysuszają, skutecznie usuwają make-up. Nie zawierają alkoholu oraz są testowane dermatologicznie.
  
Szampon NIVEA nadający objętości, volume sensation 5,49 zł oraz odżywka NIVEA 4,99zł z tej samje serii.
Jeszcze nigdy nie używałam tych produktów, jednak skusiła mnie REWELACYJNA cena, oraz opinie innych dziewczyn. Wypowiem się na ich temat po jakimś czasie...
POZDRAWIAM:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*