czwartek, 23 kwietnia 2015

Emme Diciotto. Pierwsze wrażenie

Witam!
Jakiś czas temu odezwała się do mnie przedstawicielka Emme Diciotto z propozycją współpracy. Ich Fanpage na Facebook'u znajdziecie TUTAJ. Zapraszam do odwiedzenia ponieważ na bieżąco będziecie informowani o promocjach oraz nowościach.
Przyszłam dzisiaj do Was z recenzją dwóch szamponów. Jeden zdecydowanie spisał się u mnie lepiej. Który? Przekonajcie się sami czytając dalej.
Zapraszam na pierwsze wrażenie odnośnie szamponów.
Na początku zaznaczę, iż moje włosy są bardzo cienkie z ogromną tendencją do przetłuszczania się oraz plątania.
Cena szamponów:  44zl za 250 ml

1. Szampon 08 Nutrive

Obietnice producenta:
08 Zawiera zestaw witamin, który odżywia i rewitalizuje zniszczone i słabe włosy oraz włosy kręcone. Proteiny mleka, aloes i pantenol nadają włosom zdrowy wygląd i miękkość już od pierwszego użycia. Odżywka idealna do włosów suchych.
 
Moja opinia:
   Pierwsze, co spodobało mi się w tym szamponie to jego zapach.  Nuta zapachowa przypomina cukierki kokosowe. Konsystencja jest przezroczysta, a szampon dobrze się pieni po nałożeniu na skórę głowy. Nie podrażnił skalpu, a włosy były świeże, jednak nie były tak gładkie i miękkie, jak po użyciu ,,konkurenta'' z olejkiem arganowym. Dla osób, które nie tolerują w składzie SLS, mam zła wiadomość, niestety ten składnik widnieje już na drugim miejscu.

 2. 22 Luxury Argan Shampoo.

Obietnice producenta:
22 Argan Shampoo jest odpowiedzią na potrzeby włosów osłabionych, suchych i pozbawionych blasku. Jego formuła ma wspaniałe własności kosmetyczne, których wspólne działanie zapewnia włosom nawilżenie, odżywienie i sprawia, że są miękkie, jedwabiste i zdrowe.
Moja opinia:
 Konsystencja była podobna do produktu, który opisywałam wyżej, a zapach równie rozpieszczający zmysł węchu.  Włosy pozostawały miękkie, gładkie , bardzo dobrze się rozczesywały, nawet gdy nie użyłam odżywki. Nie przetłuszczał skóry głowy, a to u mnie duży plus, ponieważ włosy muszę myć codziennie, a przy kolejnym obciążeniu, chyba z dwa razy dziennie. Ten szampon zostanie jednym z moich ulubieńców. Zamiast SLS zawiera MLS  (Magnesium Laureth Sulfate ). Mówi się, iż MLS są mniej podrażniające, jednak jeśli chodzi o siłę mycia są one tym samym co SLS.
 

Reasumując szampon z olejem arganowym lepiej sprawdził się do cienkich, łamliwych włosów z tendencją do przetłuszczania. Oby dwa produkty cudownie pachną, a konsystencja jest lekka, ale na tyle gęsta, że nie wylewa się z ręki podczas aplikacji. 

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, o tych produktach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez pierwszy raz miałam z nimi styczność :)

      Usuń
  2. Moje włosy kochają olejek arganowy, więc 22 Luxury Argan Shampoo zapewne przypadłby im do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie znam. coraz to wiecej nowosci na polskim rynku

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja znam moja fryzjerka używa tych produktów w salonie. Efekt świeżo wyglądających włosów gwarantowany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam te kosmetyki z emme u fryzjerów bardzo często.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*