poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Kolejna promocja. -49 % w Rossmannie. Kwiecień 2015.

Witam!
Zbliża nam się kolejna promocja w Rossmannie na kolorówkę. Zaczyna się od 24 kwietnia na podkłady, pudry, bronzery, korektory...
Śledźcie bloga lub mój kanał na Youtube dam znać, jak będę wiedziała coś więcej.
Zapraszam do obejrzenia filmu, jakie produkty z Rossmanna u mnie się sprawdzają i co zamierzam kupić.
 
od 24 do 27 kwietnia: podkłady, pudry, bronzery i korektory do twarzy.
od 28 kwietnia do 4 maja: tusze, kredki, cienie, eyelinery
od 5 do 11 maja: szminki, kredki, lakiery, odżywki 
 
 

12 komentarzy:

  1. Będzie szał zakupowy pewnie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widzę, nie widzę, nie widzę....
    a u mnie nawet essence i catrice jest w rossmannie!
    nie widzę, nie widzę, nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. oo wypróbuję podkład z Loreal!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo :D dobrze wiedzieć :) u mnie w mieście pewnie znów się rzucą jak sępy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh, a ja chyba znów sobie daruję bo przecież przyjdzie stado, otworzy i wytapla się wszystkim jak leci i wyjdzie z wacikami...

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku no i znowe nakupuje rzeczy xdd ale super, ze napisalas!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super, będę bankrutem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniała wiadomość z rana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedziec, dzieki za info :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*