poniedziałek, 24 lutego 2014

Karnawałowe ostatki- moja łatwa i szybka propozycja.

Hej Wszystkim!
Karnawał zbliża się do końca WIELKIMI krokami, tym razem postanowiłam pokazać Wam bardzo łatwą w wykonaniu propozycję na pazurkach. Do jej wykonania potrzebne będą tylko dwa lakiery, ewentualnie top coat, na pazurki, które nie zostały ozdobione.
Podoba Wam się to, iż w lutym mamy wiosnę?
Bo mi jak najbardziej, w końcu budzę się do życia.



 Użyte lakiery:
Sally Hansen Pacific blue
Golden rose Carnival 01 (można stopniować efekt dając nawet kilka warstw, osobiście polecam dwie)
top coat sege vite



 


PRZYPOMINAM, że rozdanie na moim blogu trwa do jutra!:)

15 komentarzy:

  1. świetne paznokcie i piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten lakier na gorze to takie drobinki? fajnie, prosto i efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma białe drobinki jest to top coat z serii carnival nr 1:)

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery z tej serii Xtreme Wear :) Mam kilka, ale tego koloru jeszcze nie widziałam i muszę go poszukać, bo jest po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna mi się bardzo podoba, ale boję się, że na Wielkanoc przyjdzie mróz xD
    Lakier cudowny, też mam niebieski na pazurkach w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor, uwielbiam niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fajny kształt paznokci :D i bardzo ładnie i równo pomalowane :D super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny efekt, z sh miałam tylko odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny odcień błękitu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie opalizujący odcień:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*