sobota, 8 lutego 2014

Folklorystycznie, humorystycznie..

HEJ!
Justyna zorganizowała konkurs, gdzie inspiracją jest m.in. folklor i stwierdziłam, że będzie to świetna okazja, aby ruszyć tyłek i coś zmalować.
Baner do konkursu znajdziecie po prawej stronie, na pasku  :::::::::::>
Moim głównym motywem przewodnim był kogut łowicki, który występuje w wielu wzorach folklorystycznych.
Postanowiłam dodać więcej nastroju i założyłam białą bluzkę z żabotem, korale oraz zaplotłam warkocze.
Wydaje mi się, iż cały look jest bardzo wesoły i kojarzy mi się z górami.
Zdjęcia wykonałam przy pomocy lampy pierścieniowe, dzięki której mogę wykonywać zdjęcia również w nocy. W tym wypadku nie musiałam ich w ogóle obrabiać, tylko jedno zdjęcie rozjaśniłam oraz dodałam kontrastu, reszta jest surowa.
Jestem ogromnie zadowolona z jej zakupu, jeśli chcecie recenzje, dajcie znać.
Tak wygląda końcowy efekt:

 

 

 



 
 
 
 Pamiętajcie, że trwa u mnie rozdanie do 25 lutego :)
 

 

15 komentarzy:

  1. szok kochana :D genialnie Ci to wyszło :******
    powodzenia w konkursie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, niezłego koguta zmalowałaś, Klaudio :D.
    W ogóle to nie wiedziałam, że też blogujesz ;). Pozdrowienia od zzielonej fotografki ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam stosunkowo niedawno:) Pozdrawiam również bardzo ciepło:)

      Usuń
  3. Kochana powiem krótko - jak mogę tego nie polubić, skoro pochodzę z Łowicza!! :)
    Rewelacja :) I gratuluję dobrego wyboru wzoru folkowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły pomysł :) Folklor jak się patrzy - super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak walnąć sobie koguta na srodku twarzy :D Mega pozytywnie, mi nigdy nie przyszedłby taki pomysł do głowy! Ale genialnie zrobiłaś makijaz oczu- ogon i łapka, tak? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się temat przewodni zabawy makijażowej:) Często zapominamy o folklorze;) Kogucikowi nie można odmówić uroku:) Z kolei warkocze, biała bluzka i korale podkreślają ludową atmosferę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "pieja kury pieja nie maja koguta" :P ależ Ty jesteś genialna, uwielbiam Twoje makijaze i stylizacje ta bluzka, te korale, te warkocze no po prostu coś fantastycznego, majstersztyk :) Ps. a czemu ten banner taki wieeeelki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha baner wielki jak kogut na mojej głowie :p

      Usuń
  8. ale jazda:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/panterka-cwieki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i wykonanie :) Jak zawsze u Ciebie Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Podziwiam za talent i staranne wykonanie :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*