sobota, 27 grudnia 2014

Makijaż sylwestrowy 2014/2015 !

Witam,
Święta, święta i już po świętach, a za chwilkę mamy sylwestra  i w związku z tym wydarzeniem przygotowałam dla Was propozycję makijażu. Ty razem będzie to zdecydowanie akcent na oko.
Lubicie filetowe odcienie?


 






 


Kosmetyki użyte do makijażu:
 
 pomadka Wibo,

cienie do brwi Gosh
duraline, Inglot
brokat
róż Mac Springsheen
Puder Bell 2skin
Cień Color tatoo, Maybelline, fiolet
rozświetlacz Makeup Revolution, Golden

 
Paleta Sleek, Showstoppers, fioletowy cień

 
                                 Paleta inglot: cień w lewym, dolnym rogu, plus roztarcie pudrowym różem
 

Podklady, Mac Studio Fix + Pierre Rene Skin Balance nr 21

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam fiolet na powiekach, świetna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zrobić fioletowe powieki ale do mocnych ust już chyba będzie za dużo koloru☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich mocnych oczu wybrałabym bezpieczne, jasne usta :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie przydymione i te kryształki czy jak to nazwać brokatowe cuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ten brokat w chińskim sklepie, bo bardzo spodobało mi się to, iż mieni się na różne kolory. :)

      Usuń
  4. ale pigmentacja ! :) cudnie wymalowana powieka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja użyłam Duraline pierwszy raz właśnie w Sylwestra i tak się zalatwiłam, że teraz nie wiem jak wyleczyć to uczulenie!!!! Mam opuchnięte swedzące powieki i nie jestem w stanie się pomalować nawet.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę :( Jeszcze nigdy się nie spotkałam, aby osoby były uczulone na duraline, a jednak. Używałaś może jeszcze jakiegoś innego kosmetyku, którego wcześniej nie zostosowałaś?

      Usuń
  6. Pięknie się to prezentuje :) A pomadka z wibo jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*