czwartek, 18 grudnia 2014

Magic foot peel. Sposób na gładkie i piękne stopy? Recenzja.

Witam!
Czy Magic Foot Peel będzie receptą na gładkie stopy podczas zimowych dni?
Zaraz odpowiem Wam na to pytanie, dzięki współpracy z firmą Beauty Sin

http://beautysin.pl/




Obietnice producenta, właściwości, sposób użycia:



 
 Cena : 50- 200zł Aktualnie dostaniecie ją na promocji w sklepie Beauty Sin, szegóły TUTAJ

Składniki:


 
Moja opinia:
Skarpetki zawierają kompleks na bazie kwasów owocowych, który podczas kuracji wchłania się w skórę stóp. Podczas pierwszych, trzech dni moje stopy stały się szorstkie, twarde, po czym w kolejnym okresie (trzy kolejne dni) zaczynają się łuszczyć.  Przez ten okres nosiłam cały czas skarpetki, ponieważ nie wyglądało to estetycznie. Po tym jak zszedł zrogowaciały naskórek byłam przyjemnie zaskoczona. Stopy włącznie z piętami są gładkie, miękkie bez zbędnego, grubego naskórka. Gdy moja przyjaciółka zobaczyła efekty postanowiła od razu zakupić ten produkt. Tak! To działa. Jestem ogromnie zadowolona z efektów. Uważam, że po lecie jest to świetny sposób, aby zadbać o nasze stopy i sprawić, żeby były jak ,, nówki''.
Z pewnością nie zawaham się powtórzyć  kurację, bo naprawdę warto.
 
 
                               Tak wyglądają skarpetki wyjęte z opakowania

 Tutaj skarpetki na moich stopach podczas kuracji.


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*