piątek, 18 kwietnia 2014

Woman in black

Na moim blogu możecie ujrzeć mało stylizacji, ponieważ  nie znam się na modzie, a stylizacje dobieram ''jak mi w duszy gra''.
Look głównie opiera się na kolorze czarnym jednak, żeby nie było tak smutna na ustach zagościła soczysta pomarańcza a dodatki to granatowa torebka oraz czółenka w tym samym odcieniu.
Kombinowałam z bransoletką również  w jakimś soczystym odcieniu, jednak nie znalazłam nic, co by dobrze wpółgrało z całością. Wydaje mi się, że dodatek  w stylu lat 60 dodaje kokieteryjności.

 
                                         Torebka: atmosphere
 
                                koszulka: no name
                                spodnie: Bershka
                                     szpilki: Kazar
        
Na ustach matowa pomadka Golden Rose w odcieniu pomarańczowym (nowy numerek w gamie kolorystycznej tej firmy)


 
Do miłego:*

 

7 komentarzy:

  1. Ale śliczna bluzka:) poza tym podoba mi się wystrój wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) wystrój urządzałam z narzeczonym :)

      Usuń
  2. zgadzam się: boska bluzeczka <3 a plecy to juz wogole <3 <3 bardzo szczuplutko wyglądasz w całym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czerwoną szminkę! :)
    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta bluzeczka, szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*