poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Kosmetyczne nowości luty, marzec 2014

 



          
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MAC
MAC:
Pomadka Mac, angel (prezent urodzinowy od przyjaciółki). 86zł
Róż harmony. Będzie używany jako bronzer. 96zł
 
 
 
 
      MAC
  • Pomadka Mac, angel (prezent urodzinowy od przyjaciółki).
  • Róż harmony. Będzie używany jako bronzer.
 
Superpharm i Rossmann:
  • Garnier Skin Naturals, Płyn micelarny 3 w 1, 500ml. Był zachwalany przez wiele dziewczyn, dlatego, gdy dorwałam go na przecenie  postanowiłam skorzysta. Cena: 10zł
  • Żel pod prysznic dove go fresh, ogórek, ok. 8zł
  • Olejek pod prysznic, Isana, Dusch Ol, ok. 4zł. Postanowiłam wypróbować zachwalany olejek.
  • Olejek pod prysznic, melon i gruszka, ok. 4zł
  • Tusz do rzęs, loreal false lash wings ok. 25zł
  • Carmex, truskawkowy. Używałam wiele balsamów na moje wieczni wysuszone usta, liczę na to, że Carmex zadziała.


 


Drogeria E-zebra i Golden Rose:
  • Cień maybelline color tatoo, taupe 8,90zł
  • płyn do czyszczenia, dezynfekcji  2,83zł. Mimo niskiej ceny nie polecam. Płyn zrobiony przeze mnie, dzięki instrukcji jeden z vlogerek o wiele lepiej czyści pędzle.
  •  Lakier, seria Parise, 248. Kupiony z myślą o zbliżającym się lecie.
  • Matowe pomadki z Golden Rose: odcienie 04 i 13
  • Lakier Essie, ok. 12zł, odcień virgin orchid.
 

 HEBE:
  • Suchy szampon batiste, cherry. Ten zapach polecam fanką słodkich aromatów. Mój faworyt to świeży original, jednak będę wciąż testować inne.
  • Matujący puder prasowany 2skin mat, odcień Sun Beige. ok 13zł

Troszkę się tego nazbierało;)
Macie ochotę na recenzję, któregoś z produktów?
Chętnie ją dla Was zrobię, jednak musicie pamiętać, że niektóre produkty wymagają czasu do testów, tak abym mogła dać Wam skrupulatną opinię.
 

Podgląd
Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*