czwartek, 2 stycznia 2014

Makijaż karnawałowy.

Cześć Kobietki!
Przede wszystkim chciałam Wam życzyć wszystkiego najlepszego w nowym roku, dużo miłości, zdrówka i aby Wasze kosmetyczne (i nie tylko) marzenia się spełniły:)
Mam dzisiaj dla Was propozycje makijażu karnawałowego, który będzie pasował do wielu stylizacji i typów urody.
Makijaż ust jest opcjonalny, dlatego osoby odważne mogą zaszaleć nawet z czerwonym odcieniem pomadki, a kobietki, które lubią stonowane barwy mogą zostawić neutralne kolory.




 

 

13 komentarzy:

  1. Wow prosty, a efekt naprawdę super :) Tak masz racje pasuje czerwona pomadka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje zapewne do każdego ubioru :) Uśmiechu więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, nie za mocny, w moim stylu no i pasuje Ci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, mogłaś zrobić też zdjęcie z czerwienią :) / Mam nadzieję, że dla mnie też coś zmalujesz :D A dokładnie dla zabawy i wygrania nagród w konkursie Grudniowe Inspiracje hehe -> http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ale usta to bym maznęła na czerwono - jak szaleć, to szaleć :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny make up oka:) gdybym ja sama miala się tak pomalować to wyszłoby na to, że mam poodbijane oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny makijazyk ja też już na dniach zabieram się za makijaże karnawałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten makijaż. Chociaż dałabym coś innego za usta, bo są dla mnie za blade... ;) Ale tak jak pisałaś, wszystko jest opcjonalne

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny :] Dobry nie tylko na karnawał, ale też jako wieczorowy przez cały rok ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny makijaż bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*