poniedziałek, 13 stycznia 2014

Grzecznie, ale nie do końca + zapowiedź konkursu.

Macie w pracy wymuszony dress code, jednak naszła Was ochota, aby przemycić odrobinę ''pazura''?
 
Dzisiaj przedstawię Wam stylizacje, która z pozoru jest stonowana, ale elementy w postaci ćwieków sprawiają, że nie jest tak bardzo nudna...



                                            Czarna koszula, Vero Moda+ ćwieki na kołnierzyku dodane przeze mnie

 
 


 
 
 
 
Buty na koturnie Deichmann
 

 

 
                                                                 granatowe spodnie Bershka
                                                
                                                        
 
                      Świeży, delikatny makijaż, w którym skupiłam się głównie na rozświetleniu.
                    
Zapraszam Was również do pulubienia mojego fan page'a na facebook'u, który znajdziecie TUTAJ
Mam dla Was również miłą informację. Napisała do mnie dziewczyna, która prowadzi fan page na fb również o podobnym zakresie z propozycją zorganizowania konkursu. Oczywiście zgodziłam się i jesteśmy w trakcie gromadzenia nagród.:)
 
 
 
 

 

6 komentarzy:

  1. buty i koszula mega :) ciekawa jestem konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta stylizacja, ładna koszula i te ćwieki ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z ćwiekami na kołnierzyku! Czekam zatem na info o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerń w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknota:)
    fajne te koturny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*