piątek, 22 listopada 2013

Zakupy z Rossa, Super-pharm (głównie - 40%) + wygrana w rozdaniu.

Cześć Dziewczyny:)
Dzięki przychylnym osobom i blogosferze na promocje -40% udałam się już w pierwszych dniach. W Super-pharm było już wiele kobiet, dlatego dosyć szybko się ulotniłam. Dzisiaj w Rossmannie nie było dużo osób- kilka Pan, które pytały się np. ''Czy ten puder też obowiązuje promocje'';)
Moje zakupy były dosyć konkretne jednak przez pewien błąd musiałam kupić drugi podkład, ale o tym za chwilę...
 

   Revlon colorstay, odcień Sand Beige. Tutaj właśnie jestem zawiedziona. Podczas doboru koloru wyciągnęłam stary podkład, aby porównać odcienie. Jeden był podobny, więc wzięłam do koszyka. Zaczęłam się jeszcze raz przyglądać i NIESTETY posłucham się Pani, która pracuje w Super-pharm i wybrałam zdecydowanie jaśniejszy odcień. Po jakie licho? Nie mam pojęcia...;/ Nakładając go w domu stwierdziłam, że wyglądam jak trup. Jego cena promocyjna to 41,99zł. Wiem, że można kupić go przez internet o wiele taniej, natomiast paradoksalnie chciałam na żywo dobrać kolor.:D
Wyszło, jak wyszło. Postanowiłam kupić kolejny podkład, aby je ze sobą mieszać, ale ten dorwałam w Rossmannie.
Maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych, krążą o niej legendy, a poza tym zawsze chciałam wypróbować na moich cieniutkich włosach. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Cena promocyjna 13,99zł.
Ziaja intima, kremowy płyn do higieny intymnej, tutaj raczej nie muszę tłumaczyć dlaczego i po co go kupiłam;) cena promocyjna: 6,99zł



W Rossmannie również nie szalałam....

Podkład Bourjois 123, który używam aktualnie i praktycznie w każdym poście, który jest o makijaży zostaje wymieniony.
Lakier Wow, Wibo, jedyna rzecz, która mnie skusiła. Ta mieniąca zieleń pięknie wygląda! Niestety używałam do zrobienia zdjęcia flesza i wygląda na czarny;/ Na żywo kojarzy mi się ze świętami:)



Eyeliner  w żelu maybelline w kolorze czarnym. Kolejny produkt, na który czaiłam się od dawna, a promocja jeszcze bardziej mnie zachęciła. W opakowaniu był również pędzelek.
 
A Wy, na co się skusiłyście?
 
Na koniec: UWAGA CHWALĘ SIĘ:)
Wziełam udział w rozdaniu u Justynki i udało mi się wygrać takie cudowności/
Użyłam już sztucznych rzęs i bardzo ciekawie się prezentują.


20 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranej :) Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też aktualnie używam tego podkładu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy ;) gratuluję wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę :D ale cudowności nakupiłaś :D mam nadzieję, że szybko mi się uda wyskoczyć do Rossa na zakupy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/one-day-e-fiore.html
    poklikasz mi w banery na blogu?
    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na razie bez zakupów, mam nadzieję, że tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy udane i gratuluję wygranej :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podkład Revlona uwielbiam:) dodaję do obserwowanych i oczywiście zapraszam do mnie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygrania w rozdaniu :) zakupy świetne! Też w tym miesiącu pewnie już nie zaszaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam stąd chyba tylko płyn z Ziaji :D Bardzo fajne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dzisiaj poszalałam w rossmanie i kupiłam taki sam jak Ty eyeliner w żelu maybelline :)) mam nadzieję, że dobrze się spisze, bo ma dość dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero w tygodniu się wybiorę na szał promocji Rossmannowych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. też chce:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/gold-and-burgundy-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety nie mam jak zawitać do Rossmanna i super pharm;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak wyszło z tym podkładem :( Faktycznie teraz pozostaje Ci tylko kupić ciemniejszy i mieszać;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej :) Ja również w Rossku zaszalałam :) Zapraszam do mnie na bloga, jeśli jesteś ciekawa co upolowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze w końcu wypróbować ten fluid Color stay, ale właśnie boję się, że źle dobiorę kolor :/
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej ;) Zakupy świetne :D
    P.s. Ten kiwano smakuje jak gorszej jakości polski ogórek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*