środa, 9 października 2013

Szampon Syoss, Silicone Free, Repair & Fullness RECENZJA

HEJ Dziewczyny:)
Skuszona jakiś czas temu promocją szamponu Syoss wrzuciłam go do koszyka, ponieważ wcześniej używałam tylko suchego szamponu z tej firmy.
Zauważyłam, że jest bez silikonów, co jeszcze bardziej skłoniło mnie do jego zakupu.
Zaznaczam, że po umyciu włosów zawsze używam odżywki, dlatego ciężko mi stwierdzić, czy włosy plączą się po zastosowaniu, tylko szamponu.
Lecimy z recenzją...
Cena: ok. 15zł ( w promocji dorwałam za 10zł) za 500ml.
Obietnice producenta:

Plusy: - dobrze oczyszcza włosy (stosowałam także po olejowaniu)
           - delikatny zapach
           - otwarcie typu ''klik''
           - dobrze się pieni
           - nie powoduje łupieżu
           - łagodny dla skóry głowy
           - łatwo dostępny (np. w drogerii Rossmann)
           - jak wspomniałam wcześniej nie zawiera silikonów

                      Minusy: - włosy przetłuszczają się po jednym dniu. Tutaj mam do Was prośbę. Moje włosy bardzo szybko się przetłuszczają i są suche na końcach, czy możecie polecić mi szampon, po którym będę mogła myć włosy chociaż, co dwa dni, a nie codziennie? Była bym baaardzo wdzięczna.
                                   - nie odczuwam poprawy stanu moich włosów (choć według mnie skuteczną poprawę daje pójście do fryzjera i po prostu podcięcie końcówek)
 
 
 
 
Reasumując produkt mimo tego, że dobrze oczyszcza i nie trzeba się męczyć ze zmyciem olejków, w drugą stronę też   szala nie przeważa. Myślę, że dziewczyny, które nie mają tak problematycznych włosów mogą spróbować, a nóż się sprawdzi... Ja jednak dalej szukam produktu idealnego.
W kolejce czeka Garnier Fructis goodbye damage oraz Balea do włosów blond.
 


10 komentarzy:

  1. mam włosy takie same jak Ty - przetłuszczają się bardzo mocno od góry, a końce suchutkie i niestety też nie znalazłam jeszcze szamponu, który by coś z nimi zrobił..

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby Syoss taki dobry a jednak nie koniecznie. :)
    Szkoda, że szybko sie przetłuszczają włosy.
    U mnie jest dziwne to, że włosy mam szybko tłuste a skórę głowy suchą jak pieprz..?? ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie fajnie, że przetłuszcza włosy..

    OdpowiedzUsuń
  4. myj plynem do higieny intymnej, pomaga, powaznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Syossem niestety się nie polubiłam :( Ich suchy szampon był kompletną porażką :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w miarę lubiłam, jednak Batiste jest o niebo lepszy:)

      Usuń
  6. nie miałam tego szamponu.. ale mam ten sam problem, strasznie mi się włosy przetłuszczają, bez względu na to co używam, od małego tak miałam ;/ nie wiem czy coś może pomóc..czy po prostu zostaje codzienne mycie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję, ze nigdy nie mialam zadnego produktu tej marki i jakos nie potrafie sie przekonac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*