poniedziałek, 23 czerwca 2014

Recenzja oleju arganowego. Manufaktura Apteczna.

Witajcie!
Około 3 tygodnie temu dostałam do przetestowania olej arganowy  od Manufaktury Aptecznej.

http://manufaktura-apteczna.pl/nasze-produkty/olej-arganowy
 
Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam opinię na temat tego produktu.

      Zacznę od tego, iż  jest to100% olej arganowy, który pochodzi z Maroka i
Cena produktu wacha się między 34,90zł- 35,89zł (plus koszt wysyłki). Szczegółowe informacje znajdziecie TUTAJ.

 
Działanie i wskazania:
Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.
  • Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. 
  • Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. 
  • Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą. 
  • Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry. 
  • Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania. 
  • Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom.
 
 
 
 
 
 
Opakowanie:
Szklana, ciemna butelka, zapobiegająca rozkładowi substancji czynnych + zaplombowany korek, który gwarantuje nienaruszalność zawartości.
Świetnym pomysłem była pipetka dołączona do przesyłki, dzięki czemu możemy odmierzyć sobie olejek w łatwy, szybki i higieniczny sposób.
Konsystencja, zapach, barwa:
Olej nie zawiera dodatków zapachowych, konserwujących i barwników.
Konsystencja jest oleista jednak, dosyć rzadka co ułatwia nakładanie.
Barwa jest koloru słomkowego.
 
 
 
Moja opinia:
Olej arganowy ma szeroki wachlarz zastosowań. Osobiście przetestowałam go na skórze całego ciała oraz włosach.
Według zaleceń producenta, po kąpieli, na lekko wilgotną skórę wcierałam olej pozostawiając do wyschnięcia. W tym czasie nie stosowałam innych balsamów, maseł, czy innych kosmetyków nawilżających. Stosowanie olejku arganowego w zupełności wystarczyło, aby  skóra byłą gładka, jędrna i nawilżona.
Dotychczas używałam kosmetyków nawilżających, codziennie jednak tutaj moja skóra nie domagała się tego i wcierałam olej, co dwa dni. 
 
 Moje włosy są cienkie i suche na końcówkach, bardzo łatwo je obciążyć, dlatego w tym wypadku oleje nie sprawdził się, mimo tego, iż jest dużo rzadszy od np. olejku rycynowego, który w ogóle nie nadaje się do mojej struktury włosa.
Przez najbliższy czas mam zamiar zastosować go zamiast kremu na noc. Skoro ma taki zbawienny wpływ na moje ciało, może na twarzy równie dobrze się sprawdzi.
Na pewno dam Wam znać.

 
 
Stosując olejek przez 3 tygodnie z butelki (100ml) ubyło 1/3 opakowania, dlatego do jego plusów możemy zaliczyć wydajność.
Stosujecie olejek arganowy? Jak Wam się sprawdza?


4 komentarze:

  1. ten olejek jest fantastyczny! zwłaszcza na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdził się rewelacyjnie na skórze ciała:)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze czystego oleju arganowego, ale mam w planach go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam, ale planuje jego zakup.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, będą dla mnie motywacją do dalszego działania.:*